tervetuloa seuraamaan mun ensimmäistä Lc:tä. En seuraa niin tarkasti sääntöjä ja mulla on pari ladattavaa. :D Toivottavasti tykkäätte. Ja kommentteja sitten kiitos. :D (sori kuvat on sitten hieman huonoja)

 

Tässä meidän suvun kantaäiti Minttu Tammiruusu. Mintulla on perhetavoite ja hän haluaa rakastua. :D

Mintun rahoilla saatiin tehtyä tän näköinen talo. Ei kovin kummoinen, mutta ihan asuttava. :D

Sisältä päin. (sori jotkut kuvat tulee pienenä..) :( Elikkä kun astut ovestä sisään oikealla puolella avautuu pieni keittiö/olohuone. Toi pieni huone on wc ja vähän isompi on makuuhuone.

Naapurit tuli tervehtimään ja sitten niitten kanssa piti vähän rupatella. Voiskohan toi mies olla mun tuleva puoliso? Hmm...Ei.

Ensimmäinen työpäivä politiikassa, kampanjatyöntekijänä. Toivottavasti se ylennyskin tulisi. :D

 

Tadaa!!! Minttu sai ylennyksen sihteeriksi!! Paljon onnea ja ahkeraa työtä.

Päätettiin lähtee kaupungille bongailee miehiä, mutta ei täällä vielä mitään kiinnostavaa oo näkynyt..

Ahaa..kukas tämä herra on? -Aslak Kauranen, hauska tutustua, mies esittäytyi. Varmaan puoli tuntia Aslak ja Minttu siinä rupatteli ja kertoi melkein kaiken itsestään ja kemiat pelas!

Ensisuudelma. Nähdään taas myöhemmin. Totta kai, Aslak vastas.

Seuraavana päivänä Minttu kutsui Aslakin kylään ja mitäs muutakaan Aslak kosi Minttua! (jos pystytte niin huomatkaa sormi)

Samana iltapäivänä pidettiinkin jo yksityis häät.

Ja kaikki ymmärtää mitä hääyönä tapahtuu. :P

Aslak..Minä luulen, että....olen raskaana. Wau!! ihanaa!! Oikeesti? Totta kai, olen aina halunnut olla isä! No hyvä.

Oh!! Minä olen raskaana! Maha kasvoi, ettei vaan johtuis tosta hampparist? ;D

Ihanaa!! Meistä tulee vanhempia! Meille tulee vauva!

Ja niin Aslakin ensimmäinenkin työpäivä uudessa työssä alkoi(siis Aslak ei ollut poliisi, se oli naamiaisasu).

Jippiii!! Aslak sai ylennyksen, pikaruokalan kassalle.

Ja taas Mintun maha kasvoi. Synnytys ei oo kaukana. :D

Aslak aloitti maalaamisen, jotta tulisi hieman enemmän tuloja. Ja kyllä niitä onkin tullut. jossain vaiheessa varmaan laitetaan niitä omillekkin seinille.

ja Aslakille taas ylennys, pikaruokalan vuoropäälliköksi. Minttu ei voi nyt ylentyä, koska hän on äitiyslomalla.

Eräänä yönä sitten Mintun synnytys käynnistyi, onneksi Aslak oli kotona auttamassa.

Ja tässä sitten pikkuinen on. Mintun hiukset ja kaunis naama(ainakin uskoisin) ja Aslakin tummansiniset silmät. Sukupuolen saatte itse arvata. Joten se kerrotaan vasta ensi osassa.

ja rakentavaa kritiikkiä kiitoos!! <3